Mesaje de Dragobete




Dragobetele, sărbătoarea românească a îndrăgostiţilor, mi-a inspirat câteva mesaje dedicate, în mod special, acestei zile 24 februarie, mesaje de dragoste în rime, având, sper eu, atât un miez, cât şi o coajă dulce de umor sau zburdălnicie. 
Am încercat (cu folos?) să aduc în aceste mesaje câteva sugestii asociate cu vechile obiceiuri şi tradiţii de Dragobete.


De mă săruţi de Dragobete doar o dată, 
Din minte îţi vei şterge orice altă fată, 
De mă săruţi atunci de două ori, 
Tu doar cu mine ai să vrei să te însori. 

Dragobetele 
Sărută fetele ! 
Nu ai dori tu, mai băiete, 
Să-mi fii în anul asta Dragobete? 

De te-am uitat de Sfântul Valentin, 
Să mă-nţelegi, nu-i sărbătoare românească, 
De Dragobete nu pot, însă, să-mi abţin 
Preaplinul inimii să te iubească. 

Te logodeşti cu mine doar o zi, iubire? 
E-un obicei străvechi de Dragobete. 
Cum altfel am putea să ştim că e menire 
Mereu unul de altul să ne fie sete? 

Am strâns curată nea din fragă, 
Să fiu mereu frumoasă, drăgăstoasă, 
Mereu să-mi spui că îţi sunt dragă 
Cu vorba-ţi dulce şi contagioasă. 

De Dragobete, păsările îşi aleg perechea, 
Să înţeleg că m-ai ales pe mine? 
Să îmi aplec oare urechea 
Atunci când spui "Mi-e dor de tine" ? 

Mi-am pus busuioc sub pernă, 
Oare tu îmi eşti ursit? 
Îţi este dragostea eternă 
Sau doar o toană de iubit ?

Copyright © www.diane.ro. 2012



Dragobetele – Obiceiuri, farmece si superstitii

Mesaje de dragoste | SMS-uri de iubire

Sf. Valentin / Dragobetele in aforisme, citate, maxime
Mesaje de Dragobete Mesaje de Dragobete Reviewed by Diana Popescu on februarie 22, 2012 Rating: 5

3 comentarii:

Un produs Blogger.