Ce dezvaluie privirea ta despre tine ? | Ochii ca fereastra a sufletului

Ce poate fi mai incitant decat sa poti citi ca intr-o carte deschisa intentiile ascunse , gandurile si sentimentele unei alte persoane ? Pentru a reusi acest lucru , nu trebuie sa fii inzestrat cu puteri magice sau telepatice.Tot ce ai de facut este sa observi cu atentie miscarile trupului unui om.Ideile si simtamintele umane nu sunt inchise intr-un recipient inexpresiv , ele tinzand in mod subconstient sa se reverbereze la suprafata , prin activarea unor muschi ori asumarea unor posturi specifice ale corpului.

Interpretarea mesajelor neintentionate ale ochilor reprezinta o parte din arta descifrarii limbajului nonverbal , prin care putem intelege comportamentul ori personalitatea unui om gratie semnalelor subconstiente ale trupului acestuia.Din fericire sau din nefericire , oamenii care inteleg limbajul corpului sunt adeseori in stare sa ii insele pe cei din jur prin gesturile lor , insa ochii nu te pot niciodata minti.Ochii sunt zona cea mai expresiva a corpului nostru.Fara a rosti nici macar un cuvant , privirea poate deveni o revarsare a unui intreg ocean de emotii.Fiecare din multiplele miscari ale ochilor poarta o semnificatie aparte.

Inainte de a merge mai departe trebuie , totusi, sa va pun in garda asupra unui aspect esential referitor la limbajul corpului si analizarea ochilor oamenilor.Nici o fiinta umana nu poate fi judecata pe baza unui singur gest , a unei singure miscari ori posturi.O descoperire autentica a intentiilor si sentimentelor unui om poate avea loc numai prin interpretarea unei palete cat mai largi de manifestari exterioare.

Cum sa interpretezi privirea oamenilor

Contactul vizual

Contactul ochilor , un aspect important al "citirii" fetei unei persoane poate fi de patru tipuri.In primul rand, este vorba despre contactul vizual care are loc , in general , atunci cand iti place ceva sau esti interesat de dialogul cu cineva.Al doilea tip se refera la intreruperea brusca a contactului ochilor din cauza resimtirii unei amenintari sau a unui sentiment de vinovatie.Contactul vizual prelungit reprezinta un al treilea tip , asociat de obicei cu indragostitii ori o atentie foarte concentrata.Cel de-al patrulea fel consta intr-un contact al ochilor limitat , de scurta durata , sugerand un simtamant de nesiguranta sau ascunderea unui lucru (o minciuna).

Fixarea cu privirea

Atintirea continua a ochilor intr-o directie, catre o persoana ori un obiect , poate exprima interesul , o stare de iritabilitate / manie sau fascinatia fata de ceva ce ai dori din cale afara sa posezi.

Facutul cu ochiul

Atunci cand un om iti face cu ochiul acest gest denota intentia de a conspira , a te amuza (alaturi) de altii pe seama unei persoane inconstiente de acest lucru sau a atrage atentia asupra unui lucru prin intermediul ochilor.Desigur, intr-un limbaj nu tocmai rafinat al flirtului facutul cu ochiul reprezinta o tehnica (stangace) de a "agata" pe cineva.

Mijitul ochilor

In acest caz , ochii se ingusteaza pentru a evalua o situatie sau o afirmatie a cuiva.Este , de asemeni, un gest caracteristic unei persoane care nu este capabila sa accepte un adevar sau este nesigura de ceva.

Clipitul ochilor

Clipirea ochilor se asemana cu miscarea stergatoarelor de parbriz , avand scopul de a clarifica privirea , dar atunci cand clipitul este foarte frecvent este un semn al stresului ori a faptului ca cineva te minte.Pe de alta parte , clipitul ochilor poate semnifica surpriza ori indoiala.

Privirea in sus

Acest gest poate fi observat adeseori atunci cand o persoana este absorbita de gandire si incearca sa vizualizeze ceva in minte.Uneori, insa, privirea in sus in timpul unui discurs sau al vorbirii poate reflecta faptul ca o persoana incearca sa isi reaminteasca ceva.Atunci cand ochii sunt indreptati in sus catre stanga este vorba despre memorizare , iar cand sunt orientati catre dreapta este adusa in joc imaginatia.Totodata acest gest poate fi o exteriorizare a unei stari de plictiseala.

Privirea in jos

Ochii indreptati in jos pot marturisi despre supunerea unui om.Uneori, privirea orientata in jos , insotita si de ocolirea contactului vizual , denota sentimentul de vinovatie provocat de constientizarea unei greseli .

Privirea laterala (cu coada ochiului)

In mod normal , privirea ne este orientata intr-un plan orizontal , drept inainte .Daca ochii ni se indreapta intr-o parte , acest lucru exprima interesul fata de ceva care ne distrage la privirea normala.Privirea laterala sugereaza , de asemeni , iritarea , disconfortul sau lipsa de sinceritate.

Acestea sunt , asadar, principalele indicii despre limbajul subconstient al ochilor , ce te pot ajuta sa interpretezi gandurile, emotiile si simtamintele secrete ale oamenilor.Nu trebuie sa uitati , insa, ca aceste semnale difera , in mod obisnuit , de la o persoana la alta.


Copyright © diane.ro. 2009

Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:


Ce inseamna cand ti se zbate pleoapa ? - Semnificatii si superstitii

Forma | expresia ochilor si personalitatea

Culoarea ochilor iti dezvaluie personalitatea

Ochii in citate , maxime , aforisme
Ce dezvaluie privirea ta despre tine ? | Ochii ca fereastra a sufletului Ce dezvaluie privirea ta despre tine ? | Ochii ca fereastra a sufletului Reviewed by Diana Popescu on iulie 02, 2011 Rating: 5

34 de comentarii:

  1. buna!daca un barbat se uita la mine si eu cand ma uit la el isi schimba rapid
    privirea,ce inseamna?cum imi dau seama daca el e atras putin putin de
    mine,sau macar daca i-am lasat o impresie dar cand te priveste pe furis,cu coada ochiului,isi mai atinteste din cand in cand privirea spre tine iar de teama sa nu-l prinzi uitandu-se se uita mai rarut?
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este clar ca te admira sau ii place de tine, dar fie este timid, fie nu indrazneste inca sa iti arate clar ca se simte atras de tine.Poate asteapta sa faci tu primul pas...

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana,multumesc pentru raspuns!dar el este deja casatorit,oare tot sa fie atras de mine,chiar daca are deja o familie?tot asta sa insemne privirea lui?s-a intamplat o data ca sotia lui sa fie langa mine,iar el se uita incontinuu la mine si zambind oarecum.in loc sa se uite la ea sau la copilasii lui el pe mine ma privea...
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa se explica si nesiguranta lui... Poate isi spune ca, daca nu avea deja sotie si copii, tu ai fost in mod sigur alegerea lui

    RăspundețiȘtergere
  5. am inteles,multumesc!
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  6. totusi...tu ce crezi,daca eu ma uit si eu in continuare la el,isi da seama ca imi place de el?
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  7. totusi...tu ce crezi,daca ma uit si eu in continuare la el,isi da seama ca imi place de el?
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  8. cam in aceeasi situatie sunt si eu cu Diana,cea care a atras privirea unui barbat insurat.de ceva timp,am observat contactul vizual al unui tip ori de cate ori ma priveste.cand ma uit la el imi evita repede privirea.uneori mentine contactul vizual asupra mea putin mai mult decat ar fii normal si cand il prind ca se uita la mine se uita repede in alta parte,iar de cele mai multe ori priveste in jos.ce inseamna asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa va raspund pe rand...
    Da, daca te uiti la el in continuare si il fixezi cu privirea nu are cum sa nu isi dea seama ca esti interesata de el.
    Asa cum am mentionat si mai inainte, un barbat sau baiat care te priveste mereu si apoi iti evita ochii cand te uiti la el da dovada de timiditate. Nu indrazneste sa faca primul pas sau nu stie care mesajele secrete ale privirii

    RăspundețiȘtergere
  10. si este bine ca atunci cand un baiat iti place,sa il privesti tot timpul in ochi stiind si el ce inseamna asta?e bine sa ii arati ca iti place de el?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu as spune ca nu este bine, cel putin pana nu te convingi ca este cu totul al tau. Altfel, i se ridica la cap si te considera o prada usoara.

    RăspundețiȘtergere
  12. si ce ma sfatuiesti sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata-i ca esti interesata, dar ca ai niste standarde sau reguli peste care nu poti sa treci

    RăspundețiȘtergere
  14. aici ai dreptate!multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  15. buna!de ceva timp,am observat un baiat uitandu-se la mine si zambind usor.ce sa insemne?de multe ori l-am observat uitandu-se la mine,iar cand sunt mai multi oameni in incaperea in care ne intalnim,ma priveste pe furis si mai ales cu coada ochiului.oare sa fie ceva???

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai, aproape sigur ii place de tine. Asteapta poate un semn din partea ta...

    RăspundețiȘtergere
  17. ce ar trebui sa fac sa ii atrag mereu atentia,sa nu se plictiseasca de mine?

    RăspundețiȘtergere
  18. buna Diana!
    tot vad pe aici comentarii de genul ma place/nu ma place?...
    sa iti spun ceva,poate ma poti ajuta cu un raspuns sigur...
    astazi am stat cu un baiat de vorba,aman2 pe scaun fata in fata;am purtat o discutie si in timp ce el imi vorbea se uita fix in ochii mei si din cand in cand isi cobora privirea spre gura mea.la un moment dat eu am pus mana pe spatarul altui scaun,iar el s-a uitat la mana mea,in special la degete.
    asta poate semnifica ceva?
    dupa ce am terminat de vorbit,el s-a ridicat primul de pe scaun si cand a vrut sa se ridice,s-a ridicat cu fata aproape de a mea.am impresia ca a facut-o intentionat.spune-mi si mie,a vrut sa imi spuna ceva prin asta sau ma insel eu?
    vreau sa spun ca noi ne cam uitam unul la altul,de la distanta,dar apropierea de astazi dintre noi nu a avut loc pana astazi.

    RăspundețiȘtergere
  19. astazi am stat cu un baiat de vorba,aman2 pe scaun fata in fata;am purtat o discutie si in timp ce el imi vorbea se uita fix in ochii mei si din cand in cand isi cobora privirea spre gura mea.la un moment dat eu am pus mana pe spatarul altui scaun,iar el s-a uitat la mana mea,in special la degete.
    asta poate semnifica ceva?
    dupa ce am terminat de vorbit,el s-a ridicat primul de pe scaun si cand a vrut sa se ridice,s-a ridicat cu fata aproape de a mea.am impresia ca a facut-o intentionat.spune-mi si mie,a vrut sa imi spuna ceva prin asta sau ma insel eu?
    vreau sa spun ca noi ne cam uitam unul la altul,de la distanta,dar apropierea de astazi dintre noi nu a avut loc pana astazi.
    ai idee daca el ma place?
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. buna am si eu o intrebare colegul meu de servici se uita fix in ochii mei si eu la fel dar cand ne intalnim ma ocoleste intr-o seara ma sunat cu nr privat dar nu a vorbit mult si nu a vrut sa zica cine e pana la urma am afat ca el era nu stiu ce sa mai cred daca vorbeste cu colegele mele tot timpul zice ca eu sunt de vina as dori si eu un rasp daca se poate doresc sa stiu ma place da sau nu

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună! Am şi eu o întrebare ,copilul meu obişnuieşte să privească intr-o parte în timp ce vorbeşte.Am încercat să-l corectez dar fără rezultat Ce pot face sau ce semnifică acest gest?

    RăspundețiȘtergere
  22. situaţie: un bărbat căsătorit mi-a scris o perioadă şi m-a lăsat să cred că mă iubeşte. după o vreme nu mi-a mai scris nimic şi a dat-o pe glumă prin ultimele mesaje. pentru că nu voiam să ne vedem şi, probabil să facem sex cum e-n mintea lor pătrată. problema e că ne întâlnim in anumite conjuncturi - culturale - si ma priveste pana ma ustura ochii, si eu la fel, caci il consider iubirea vietii mele si sufletul meu pereche si marele si singurul meu dor. Sufar din lipsa lui, zi de zi, de 20 de ani. Ieri ne-am vazut iarasi, a ocolit toata sala cand m-a vazut, ca sa ajunga in dreptul scaunului meu si sa ma priveasca doua secunde. Acum nu l-am mai privit nici eu mult, foarte putin - l-am vazut, mi-a stat inima-n loc si apoi am plecat capul, rupta-n zece mii de bucati. Invinsa, pentru totdeauna. Ce trebuie sa-nteleg? ca desi nu mi-a mai scris, desi e-nsurat, are aproape 60 de ani, constientizeaza imposibilul dintre noi? de ce nu puteam fi prieteni, oameni de suflet? nu trebuie sa fim amanti, dusmani, etc. Ma omoara cu privirea lui, cu tinuta lui, cu vocea lui, cu tot. NU stiu cum sa l inteleg. De ce n-a venit niciodata mai aproape, sa-mi spuna, sa vorbim, sa ne bucuram sufletele ? Eu am incercat, acum 5-6 ani, n-a avut curaj sa apara... l-am cautat sa-l intreb ce vrea. Mi-a scris apoi din lirica franceza... Ca sa ma umflu de plans, ca o proasta. Ce inseamna privirea aia a lui, nebuna, dementiala? sfasietoare?????????????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu ai o viata usoara. Nu vreau sa te ranesc si eu, dar poate ca in ciuda privirilor sale, nu reuseste sa se desprinda de comoditate, de inertie, si prefera sa stie ca cineva, undeva, il iubeste, si atat...

      Ștergere
  23. Cunosc si eu pe cineva care are aceeasi atitudine si comportament descrise atat in articol cat si la comentarii, dar atunci cand iti da numarul lui de telefon si o face intr-un mod in care sa nu-ti dai seama ca el ar fi, iar ori de cate ori il intalnesti sa ramana distant desi se vede clar ca ii place pe cine vede si poate chiar e si indragostit dar totusi pastreaza distanta, ce poate insemna acest lucru? Nu inteleg de ce si-a dat numarul de telefon daca el totusi prefera distanta?

    RăspundețiȘtergere
  24. Un barbat care place o femeie si pe care o priveste discret, cu precautie, nu este neaparat timid, flet. Poate este un om insurat, are o varsta si - asta nu inseamna ca nu poate exista o atractie intre ei. Daca atractia este mai puternica, iar cele doua persoane au o anumita pudoare, el va simti nevoia sa-si limiteze/gestioneze mult privirea, desi ar dori s-o priveasca incontinuu. Prin ducerea la absurd, daca si el ar insista cu privirea ar trebui, logic, ca in scurt timp sa treaca la stadiile urmatoare: zambet, intrare-n vorba... Omul fiind insurat, intr-o relatie buna, cu copii, cealalta la fel...poate. Lucrurile sunt mai complicate. Daca nu de moralitate ascul tam, macar de faptul de a nu strica o relatie constituita deja de mult timp , pentru a ne aventura in altceva incert si riscant. Sa ne bucuram de acea chimie care poate aparea intre doua persoane necunoscute si sa ne limitam la ea. Nu este putin lucru.

    RăspundețiȘtergere
  25. buna ziua , am si eu o intrebare. de ceva timp am observat ca un barbat se uita la mine , ma priveste fix iar cateodata de jos in sus . Nu am vorbit niciodata insa ne vedem destul de des , este mai mare decat mine cu mult si nu stiu ce sa fac. de fiecare data cand observ ca se uita la mine eu incerc sa par indiferenta si ma uit repede in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  26. buna...daca un baiat se uita la mine si eu cand ma uit la el isi schimba rapid privirea zambeste la mine si e uita din cand in cand cu coada chiului imi zambeste ce sa inteleg din asta ca ma place ma admira sau si-a facut o impresie...problema e (el e prieten cu verisorul meu dar el e din Costanta si eu din Bucuresti)cand am ajuns acasa eu il salutam raspundeam daca nu il salutam el nu facea nimic nu stiu ce sa inteleg la toti cunoscuti le da like mie deabia daca mia dat 4 like nu stiu ce sa inteleg ar trebui sa imi iau gandul de la el si ar trebui sa imi gasesc pe alcineva.As fi recunoscatoare daca mi-ai da sfatul urgent multumec :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca te place, dar este timid. Acesta timiditate iti poate da de furca, asa ca ramane ca tu sa decizi ce vei face in continuare...

      Ștergere
  27. Ce anseamna cand o fata te fixseaza cu privirea.

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce anseamna cand o fata te masoara din priviri .

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna,
    Poate ma ajuti si pe mine cu un sfat. Imi place mult de un baiat. E super dragut. Insa nu am stat niciodata de vorba cu el. De cate ori trec prin fata biroului lui, surprind cum ma priveste. Iar atunci cand privirile noastre se intalnesc, se uita profund in ochii mei. Am inceput sa-l caut pe Facebook, sa aflu mai multe despre el.Pana cand sa vad ca e intr-o relatie. Am vazut ca a mai venit si prietena lui pe la birou. Dra in ciuda faptului ca era in bratele iubitei sale, el si-a intors totusi capul dupa mine.Cand am stiu si acest lucru din viata lui, si anume ca e intr-o relatie (si el stiind ca eu stiu) am hotarat sa nu ma mai uit spre el. Dar totusi se pare ca el continua a ma privi , lucru ce nu-l mai inteleg......sunt extrem de confuza, il plac mult dar totusi ceva ne opreste. Mai mult de atat n vedem si zilnic. Eu sunt timida, si nu stiu cum sa-l abordez, habar n-am....

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna seara, as avea si eu ceva: ma angajasem ca lucrator comercial in magazin. Desi nu aveam experienta am fost ajutata de un supervizor. Vreau sa spun ca de la inceput de cand ne-am vazut a existat ceva. intre noi adica o mica chimie. acesta avea. obiceiul sa flirteze cu mai multe fete insa de. ceva timp incoace nu a mai facut asta...el er a ca un sef pentru mine insa am multe. semne de intrebare pentru ca el este genul de barbat inabordabil, rigid si eu eram la fel.pt ca nu voiam sa ma indragostesc de el. De la inceput a inceput sa se poarte frumos cu mine cu toate ca o facea pe inabordabilul.De exemplu cand ma intalnea ma saluta cu o voce calduroasa si imi spunea prima oara "Hei", si ce era ciudat era faptul ca ma strangea tare de pe dupa umeri( ca un semn de prietenie poate), ultima data cand m-a luat de pe dupa umeri am simtit ca vrea sa ma traga cat mai aproape de el...cand vorbeam tot timpul se uita atent in ochii mei( vorbeam in legatura cu munca)...cand ma loveam putin ma intrebam ce am patit...se interesa tot timpul daca ma inteleg bine cu colegii de munca...s-a oferit sa mergem aman2 la servici cu masina lui...mi-a platit o masa de pranz si cand l-am intrebat de ce face asta mi-a spus ca asa face cu toti angajatii lui si ca asa vrea el sa faca, o data imi uitasem ceva undeva si m-a intrebat daca sunt indragostita de imi uit lucrurile...(in spirit de gluma), incerca sa imi dea sfaturi...si ultima data cand am vorbit avea fata mai luminoasa si ochii ii erau sclipitori insa cand vine vorba de munca este cu totul altul... vrea sa fie totul cat mai bine facut si aveam impresia ca e nemultumit de mine si ca nu apreciaza tot ce faceam(pt ca intradevar imi dadeam silinta sa iasa totul cat mai bine) dar aveam impresia ca imi cauta nod in papura ca sa se ia de mine...mie imi place mult de el dar nu stiu daca si lui de mine...ma puteti ajuta sa aflu daca si lui i s-au aprins putin calcaiele?

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.