Cum te desparti de un iubit sau un prieten ?

Fiecare dintre noi poate fi respins si este uneori pe punctul de a respinge pe cineva in dragoste. Poate ca nu vrei sa recunosti asta, dar este un adevar general valabil in relatiile dintre oameni. Totodata , unii dintre cei care resping iubirea cuiva stiu sa o faca cu mai multa gratie si delicatete decat altii. Dar cum poti sa menajezi pe cineva pe care il ranesti in dragoste ? Nu este usor sa raspunzi la aceasta intrebare , dar am sa incerc sa aduc cateva indrumari ce ii pot ajuta pe fetele si baietii care isi doresc sa incheie o relatie de iubire . Care ar fi mijlocul ideal de a te separa de cineva care nu vrea in ruptul capului sa renunte la tine ? O despartire cat mai directa si mai sincera este cea mai indicata cale ...

"Pur si simplu , nu vrea sa inteleaga ! " , se plange adeseori o persoana care vrea sa puna capat unei relatii. "Ce sa fac ca sa il / o indepartez de mine ? Sa ii fac o vraja sau un farmec ?" Chiar asa ! Ai descoperit adevarata solutie ! Poate te gandesti ca poti sa arunci vagi sugestii asupra subiectului pana cand victima farmecelor tale isi va da seama singura ca nu mai este dorita ... Poate ca ai intentia de a o aduce treptat in fata unor dezamagiri care o vor lecui , in cele din urma , de tine ...Da , unii oameni procedeaza in acest fel.Ei sunt adeptii metodei dure : fa pe ceva cat mai nefericit si va renunta la tine. Asa ceva aduce insa cu un soi de terorism sentimental , prin care ajungi sa destrami intru totul respectul fata de sine al unei persoane.

Cea mai buna abordare a acestei situatii dificile consta in a fi sincer si direct. Asta nu inseamna sa iti spui replica indelung exersata si apoi sa dispari fulgerator din raza vizuala a celui / celei de care vrei sa te desparti. Trebuie sa transmiti un mesaj cat mai clar : "aceasta relatie s-a sfarsit". Cheia acestei comunicari este de a o insoti de o atitudine de compasiune .Cum sa faci asta ? Mai inainte de toate , trebuie sa iti destainui decizia personal , nu la telefon sau printr-un mesaj scris , un SMS sau un email. Poate ca lucrul asta ti se pare natural, dar poti fi surprins de cat de multi oameni prefera sa isi ia adio intr-un mod indirect. Am auzit chiar despre un caz in care o fata si-a pus sora sa ii comunice prietenului ei stirea despartirii ! Daca vrei sa te porti intr-un mod decent , nu apela la nici un fel de subterfugii. Asadar , desparte-te intr-un mod deschis , cu onestitate si intr-o discutie fata in fata.

Apropo de onestitate ! Ea nu are de face in nici un fel cu brutalitatea. Am auzit despre fete sau baieti care au pus capat unei relatii cu o cruzime greu de imaginat . Intr-un fel , ei / ele si-au dorit sa isi inchida ochii fata de ceea ce se intampla in sufletul persoanei de care se desparteau , pierzand cel mai elementar simt de politete si lovind fara nici o remuscare intr-o fiinta vulnerabila emotional. Pe de alta parte, exista oameni care isi invesmanteaza cuvintele de despartire intr-o prea mare dulceata si echivoc.Acestia obisnuiesc sa trimita mesaje amestecate , exprimandu-se cam asa : " Imi place foarte mult relatia dintre noi, dar parca inainteaza pre repede si as vrea sa ne rezumam deocamdata la prietenie " . Intr-o traducere libera, asta ar insemna : " Nu sunt interesata de o relatie de dragoste, asa ca am terminat-o !".
Problema legata de aceste cuvinte impaciuitoare este ca cealalta persoana nu interpreteaza de obicei vorbele asa cum ti-ai dori-o , ci are tendinta sa desluseasca in aceste cuvinte frumoase speranta unui promitator viitor impreuna. Ea se agata numai de partea pozitiva a mesajului si ignora cu totul adevarata ta intentie. Daca iti doresti sa ajungi la o despartire "curata", clara , poti fi delicat dar trebuie sa fii sincer si onest pana la capat. Poti incepe prin a marturisi persoanei respective ce iti place si apreciezi la ea. Arata-i care ii sunt punctele forte si ce anume te-a atras la ea la inceput. Apoi, spune-i ce iti place intr-o relatie de dragoste , in general.
Declara-ti dificultatea sau stanjenirea care te strabate in a-i marturisi ceva important , apoi spune-i dechis : "Vreau sa ma despart de tine !" Explica-i motivele pentru care doresti sa faci acest lucru in termeni generali, fara a accentua ce anume ti se pare in neregula cu cealalta persoana. Nu face promisiuni pe care nu le vei respecta ! Nu spune, de exemplu , ca iti doresti sa ramaneti "buni prieteni" atunci cand stii ca asa ceva nu pare probabil. Desi se intampla ca partenerii unor cupluri sa ramana prieteni dupa o despartire , lucrul asta se intampla foarte rar.



Copyright © diane.ro

Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:


Dragostea neimpartasita | Iubirea intre agonie si extaz

Semnificatia replicilor de despartire ale femeilor

Cand prietenia se transforma in dragoste
Cum te desparti de un iubit sau un prieten ? Cum te desparti de un iubit sau un prieten ? Reviewed by Diana Popescu on februarie 19, 2011 Rating: 5

7 comentarii:

  1. Bune sfaturi, insa speram cu nu va fi nevoie sa le punem in aplicare.. Mai benefic era un articol despre "cum sa iti refaci relatia si sa nu ajungi sa te desparti" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da este o idee foarte buna si voi tine cont de ea.Multumesc.Desi ar trebui sa se numeasca altfel , ceva de genul cum sa mentii dragostea mereu la cele mai inalte simtiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca trebuie facut ceva in mod special..doar timpul le rezolva pe toate..trecand anii, nu poti decat sa zambesti amintindu-ti cum simteai candva ca viata nu are sens fara x sau y..de care nici nu iti mai amintesti cum arata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In nici unul dintre cazuri nu are loc o despartire ideala. Fiecare despartire are anumite lucruri unice , iar o desoartire fericita este cand cei doi se vor saluta la urmatoarea intalnire.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu,nush ce sa zic,decat ca ,daca vrei sa te desparti de cineva,ceva,e dureros,chiar daca nu mai sunt sentimente,,,

    RăspundețiȘtergere
  6. EU VREAU SA M,A DESPART DE PRIETENUL MEU SI NU POT PT K LOCUIM SUB ACELASI ACOPERIS INTR UN CUVANT M AM SATURAT DE EL FIINDCA ACUM CATEVA ZILE MI A APLICAT O ,,CORECTIE,, NU A FOST PRIMA ABATERE SI EU DE FIECARE DATA L AM IERTAT CA FRAIERA DAR ACUM I AM SPUS IN FATA CA S A TERMINAT EL INCA TRAIESTE CU IMPRESIA CA EU AM GLUMIT SI CA RELATIA ISI VA URMA CURSUL NORMAL .INTR UN FINAL NU STIU CE SA FAC EU POATE IL MAI IUBESC ORICUM NU PREA MAI SUNT SIGURA DE ASTA SI VA ROG DATI MI UN SFAT PUP

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nustiu kum sa ma despart de prietenul meu.eu pentru el nu simt nimik dar nu ma pot despartzi de el imi este jale si pur si simplu nam kurajul sai spun...nustiu kum pot sa mai ies ku el kaci eu pentru el nu simt nimik

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.