Tradarile mintii - Iluzii optice pe Yahoo

In incercarea noastra obsesiva de fi conectati la realitate sau la subiectele care ne bantuie zi de zi , uitam adesea sa ne desfatam copilul din noi si sa ne oferim un strop de de placere si joaca.Astazi , in timp ce navigam cu inversunare prin lumea internetului , am ezitat sa intru pe un site Yahoo anuntand cateva trucuri de inselare a creierului prin iluzii optice, dar , in cele din urma, mi-am zis "Ei , treaca de la mine , hai sa vedem despre ce este vorba !" Trebuie sa va marturisesc ca nu am avut ce regreta ! Va recomand cu caldura acest site si, daca va acordati sansa de a trece peste prejudecati si a va lasa mintea libera , veti fi uimiti si amuzati de lucrurile pe care le veti descoperi pret de cateva minute.

Iata cateva iluzii optice care in mod sigur va vor intriga :

- Spirala albastra . In mod clar o linie serpuind in spirala , dar care
, odata ce o urmaresti cu un deget iti dezvaluie ca ai de a face cu mai multe cercuri concentrice.

- Mata rotitoare.O pisica rotindu-se intr-un spatiu 3D.Spilul consta in faptul ca , daca faci un gest al capului sau clipesti din ochi (depinde de fiecare persoana in parte) , pisica isi schimba sensul de rotatie (asta chiar ca mi-a placut !).

- Niste sageti parand a avea culoarea galbena indreptate spre stanga pe un fundal aparent verde.Asa mi s-au parut mie a fi.De fapt, alti oameni pot vedea nistea sageti verzi pe un fundal galben indreptate spre stanga.

Mai multe astfel de iluzii optice gasesti pe : http://videogames.yahoo.com/events/brain-teasers/brain-teasers-and-optical-illusions/1400154
Tradarile mintii - Iluzii optice pe Yahoo Tradarile mintii - Iluzii optice pe Yahoo Reviewed by Diana Popescu on octombrie 02, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.