Mesaje SMS de Sfantul Valentin

Mesaje de Sfantul Valentin , declaratii de dragoste si cuvinte de iubire potrivite atat pentru ziua indragostitilor , cat si in orice alte zile ale anului cand inima iti tresalta bland sau salbatic sub fiorul dulcei-amare sageti a lui Cupidon.

-Nu astepta , pana este prea tarziu , sa pronunti cuvintele magice "te iubesc" . Atunci nu vei mai avea cui sa i le spui ; oricat de tare ai striga , nimeni nu te va mai auzi.

-Dragostea inseamna sa vezi pe cineva cu ochii inchisi , sa il distingi dintr-o privire intr-o multime , sa ai pe cineva in fiecare gand al tau , sa traiesti pentru cineva , sa iubesti pe cineva , iar toti acesti "cineva" sa se rezume la una si aceeasi persoana.

-Daca imi voi intinde mana , o vei cuprinde ?
Daca bratele imi deschid , ma vei imbratisa ?
Daca ma apropii de buzele tale , m-ai saruta ?
Ma vei iubi de inima-ti voi prinde ?

-Dragostea nu este o decizie , este o simtire.Daca am putea hotari pe cine sa iubim , viata ar fi mult mai simpla , dar mai putin magica.

-Ochii mei orbesc atunci cand nu iti zaresc ochii
Precum un trandafir ramas fara culoare ;
Iubirea-i o rana deschisa in floare.

-Daca vrei sa afli cat de mult te doresc
Incearca sa prinzi stropii ploii , celesti ,
Cei prinsi iti vor spune cat de mult iti lipsesc ,
Cei scapati , cat de mult imi lipsesti .

-Amintirile iubirii cuprind inima intr-un joc nebunesc : te fac sa te simti singur in mijlocul multimii , se aduna in jurul tau ca o multime , atunci cand esti singur.

-La scoala am invatat ca :
1 minut = 60 de secunde ,
1 ora= 60 de minute ,
dar nu mi s-a spus niciodata ca
o secunda fara tine = o eternitate.

-Cand cerul este albastru , "imi lipsesti" , cand visele devin realitate , "imi lipsesti" , cand florile se acopera cu roua , "imi lipsesti" , cand incepe o noua zi , "imi lipsesti".

-In cele din urma , am invatat timpul trecut , prezent si viitor al verbului : te-am iubit , te iubesc , te voi iubi mereu.

-"Am incredere in tine" , suna mai bine decat "te iubesc".Pentru ca poti iubi pe cineva in care nu te increzi , dar intotdeuna vei iubi pe cineva in care ai incredere.

-Daca sarutul ar fi o picatura de ploaie , ti-as trimite un potop ,
Daca imbratisarea ar fi o secunda , ti-as trimite o ora,
Daca zambetul ar fi o stea , ti-as trimite o constelatie ,
Daca dragostea ar fi o persoana , m-as trimite pe mine.

-Sarutul ? In geometrie , cea mai scurta distanta dintre doua buze.In economie , marfa care are intotdeuna are o cerere mai mare decat oferta.In fizica , procesul de incarcare cu energie a doua corpuri.

-Fiecare dintre noi este o pasare cu o singura aripa .Pentru a putea zbura , nu trebuie decat sa ne imbratisam.

-Ce este dragostea ? Dragostea apare cand cineva iti rupe inima , si reusesti , cu inima facuta bucati , sa il iubesti pe acel cineva.

-Inima este asemeni unui flacon cu parfum .Daca nu il deschizi , nu ii vei simti niciodata aroma , daca il tii deschis prea mult , i se pierde mireasma.

-Inima pulseaza de 72 de ori pe minut.Chiar daca inima ta ar bate o singura data pe minut , ai ramane in viata , pentru ca inima mea pulseaza pentru tine.

-Iubirea este ceva care poate fi simtit , dar nu si spus ; ceva care poate fi daruit , dar nu si vandut ; ceva care vine atunci cand te astepti mai putin si care te paraseste atunci cand ai mai mare nevoie de ea.

-Dragostea incepe cu un zambet , se amplifica cu un sarut si sfarseste cu o lacrima.

-Dragostea inseamna doua suflete inlantuite in asa fel incat nu poti sti in ce loc se ating , si nici nu poti sa le separi.Dragostea este intruparea placerii si durerii , a fericirii si tristetii.

-Cea mai mare slabiciune a oamenilor consta in ezitarea de a spune "te iubesc" unor oameni , atat timp cat ei mai sunt in viata.

-Dragostea nu este legata de cine iti este mai de mult timp cunoscut , de cine a sosit primul , sau de cine tine mai mult la tine , ci de cine a sosit si nu va mai pleca niciodata.
Mesaje SMS de Sfantul Valentin Mesaje SMS de Sfantul Valentin Reviewed by Diana Popescu on februarie 04, 2011 Rating: 5

Un comentariu:

Un produs Blogger.